Zobacz temat
 
Regulamin korzystania z serwisu
W związku z ostatnimi negatywnymi zachowaniami ze strony niektórych użytkowników serwisu TitansGo.pl publikujemy niniejszy regulamin dotyczący udzielania się zarówno na forum jak i całej stronie.

Odsyłamy także do pierwotnego regulaminu, dostępnego tutaj, który cały czas jest aktualny. Niniejszy regulamin jest zebraniem ogólnych zasad kulturalnych i służy jedynie określeniu dopuszczalnych i nie dopuszczalnych zachowań ze strony użytkowników.

Zasady korzystania z Forum
1. Wszelkie wypowiedzi powinny być sformułowane w sposób
- kulturalny z poszanowaniem użytkowników i administratorów ,
- bogaty lub przynajmniej coś wnoszący do dyskusji
- czytelny i zrozumiały, tak aby ich zrozumienie nie było problemem, zgodnie z zasadami interpunkcji i ortografii.

2. Ponadto dla zachowania porządku muszą się one znajdować w odpowiednich działach/tematach. Jeśli nie wiesz czy dany temat już istnieje lub jak go znaleźć - skorzystaj z opcji wyszukiwania.

3. Na forum szczególnie źle widziane są wypowiedzi zawierające: wulgaryzmy, treści obraźliwe lub nawołujące do skrajnie nieodpowiednich zachowań , jak rasizm, homofobia czy przemoc. Ich stosowanie jest całkowicie wzbronione i będą za to ponoszone konsekwencje w postaci tymczasowego lub stałego zawieszenia konta lub jego usunięcia.

4. Zabrania się wstawiania odnośników/materiałów łamiących lub przywłaszczających cudze prawa autorskie.
Adnotacja: materiały znajdujące się w dziale wideo są przechowywane na serwerach osób trzecich i nie są własnością serwisu TitansGo.pl lub jego użytkowników.

Zasady komentowania na serwisie i shoutboxie

1. Komentarze są jak najbardziej mile widziane na serwisie, pod warunkiem, że
- przestrzegają wcześniej wymienionych zasad
- znajdują się one w odpowiednim miejscu i dotyczą tematu
- zachowana jest kultura osobista

2. W trakcie sporów z innymi użytkownikami zabronione jest stosowanie wypowiedzi obraźliwych. Zamiast nich - użyjcie solidnych argumentów!

3. Zabrania się komentowania z wyłącznym celem reklamy danej strony/usługi lub produktu. Prosimy też o zapamiętanie, że serwis nie jest portalem społecznościowym.

4. Za stawianie pytań w nadmiernej ilości na temat oczywisty lub na który odpowiedź można łatwo znaleźć, przyznawane będą ostrzeżenia.

Postanowienia odnośnie nicków i rejestracji
1. Użytkownik rejestrując się akceptuje regulamin serwisu i forum i zobowiązuje do przestrzegania zasad.

2. Użytkownik zdaje sobie sprawę, że zabronione jest korzystanie z multikont.
W niektórych przypadkach mogą być one uznawane, pod warunkiem, że użytkownik odpowiednio wcześnie zwróci się do administracji z prośbą i powodem dla którego multikonto mogłoby być akceptowane.

3. Dobór nicku jest dowolny, pod warunkiem że przestrzega on ogólnych zasad etycznych. Dozwolone są duże i małe litery, cyfry i znaki - lub _.
Zabrania się używania nicków zawierających treści wulgarne, nieodpowiednie lub sformułowanych w niestosowny sposób.
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany nicku lub usunięcia konta w przypadkach łamiących regulamin.

4. Przy chęci zmiany nicku, należy zwrócić się do administracji. Dla ciągłości na forum i shoutboxie, nie jest to rzecz popierana i jest możliwa:
- w przypadku gdy użytkownik wyrażający taką chęć jest nowy lub nie ma wielu postów na koncie
- w nazwie zostanie popełniony błąd ortograficzny

Kryteria oceny ze strony administracji
1. Administracja zastrzega sobie prawo do przyznawania ostrzeżeń/banów, zawieszania oraz usuwania kont użytkowników.

2. Kryteria oceny danej sytuacji są takie same jak te wymienione powyżej, z dodatkowym uwzględnieniem osobistych decyzji administratorów, co oznacza, że członek administracji może zrobić co uzna za stosowne w każdym przypadku.

3. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości ostrzeżeń, następuje tymczasowe zawieszenie konta.
Okres zawieszenia zależy od tego, jaki punkt regulaminu został złamany i ile razy.
Po wielokrotnych zawieszeniach konta lub ostrzeżeniach otrzymanych w danym terminie, następuje zbanowanie użytkownika.
Użytkownik może dostać ban bez wcześniejszych ostrzeżeń, jeśli jego wypowiedź jest mocno sprzeczna z zasadami.

4. W przypadku niejasności dotyczących:
- funkcjonowania forum i strony
- konsekwencji ponoszonych przez użytkownika
należy poczekać na komunikat ze strony administracji lub poprosić o jego nadanie.

5. Wyżej wspomnianych banów/ostrzeżeń może dokonać administracja serwisu w składzie, na dzień dzisiejszy:
- Silent
- Zwinny
- Moonlady
- Gwiazdeczka
- Kira
- Meia


W przypadku jakichkolwiek obiekcji, skarg bądź uwag w niniejszym temacie, należy skontaktować się z administracją.
A co oznaczają te oznaczenia PRZESTĘPCA, KUZYN BOHATERA, PRZYPADKOWY BOHATER?Gwiazdka ^^' Pytam bo jestem nowa. Przepraszam jeżeli coś zrobiłam nie takBestia ;)
Spokojnie, nic nie zrobiłaś nie tak Robin :). Wszyscy na forum zaczynają jako przestępcy. Ta ikonka się zmieni, jak będziesz miała więcej postów (20 albo 50 jest następny etap, teraz nie jestem pewna do końca Bestia ;) )
38.media.tumblr.com/f1fde7f034f5a89eccbb0b44d759441e/tumblr_njh0h9RRuh1u3raf6o4_250.gif
Od 20 to turysta
A od 50 zwykly czlowiek
Dam niedługo rozkład rang, ale proszę bez nabijania postów. Osoby które będą robić tak jak np. Terra odpoczną od serwisu na jakiś czas.
Zgodnie z regulaminem mogę tłuc ludzi słownikiem, jak nie będą poprawnie pisać Gwiazdka :D?

(Te 12 osób z ankiety naprawdę mnie przeraża. Może dopiszmy punkt, że nieznajomość regulaminu nie oznacza, że można go łamać, albo coś w tym guście?)

66.media.tumblr.com/b5fea9afcdef6889f7efbcb856806929/tumblr_pxezjfEfAI1qf5hjqo5_540.gif
Art w avatarze: Joker from Persona 5 (official art)
Nieznajomość regulaminu sama w sobie nie jest aż taka zła - o wiele bardziej mnie razi brak kultury osobistej z strony niektórych osób lub lekceważenie każdego po kolej.
Jako admin nie powinienem tego mówić, ale tak długo jak ktoś będzie się dobrze zachowywał, tak długo przeczytanie regulaminu może mieć gdzieś. Problemem właśnie jest sprawa od drugiej strony.

Połączony z 11.04.2015 08:47:34:

Ważna rzecz - jeśli się udzielacie to nie róbcie tego tylko w grach. Postarajcie się wnosić coś do dyskusji, bo samo nabijanie postów niczemu nie służy. Utrzymujmy naszą społeczność i bądźmy aktywni. Liczy się zdanie każdego! Robin :)

Za przykład niech służy wam Terra - dostała już drugiego bana, bo pomimo licznych ostrzeżeń robiła to co jej się podobało.
Edytowane przez Zwinny dnia 2015-04-11, 08:48
Tak jeszcze napomknę, że do administracji należy również Jester Quinn.

66.media.tumblr.com/b5fea9afcdef6889f7efbcb856806929/tumblr_pxezjfEfAI1qf5hjqo5_540.gif
Art w avatarze: Joker from Persona 5 (official art)
Spoko. Tylko czy ona nie ma ograniczonego admina?
Wybacz, ale na to pytanie nie jestem w stanie odpowiedzieć. Ona też nie XD.

66.media.tumblr.com/b5fea9afcdef6889f7efbcb856806929/tumblr_pxezjfEfAI1qf5hjqo5_540.gif
Art w avatarze: Joker from Persona 5 (official art)
Temat ogólnie do odświeżenia, zmienił się trochę skład administracji. Wydawało mi się też, że był dopisek o zakazie linkowania stron z materiałami dla dorosłych. Być może takowy znajdował się w starym regulaminie, ale jak zostało wspomniane w głównym poście: waszym obowiązkiem jest się z nim zapoznać.
Przejdź do forum: