Zobacz temat

Ponarzekaj na coś
To żółwik, Moonlady, bo moja mama także Robin :) tata zresztą swego czasu też. Jestem dzieckiem tak iście nauczycielskim, że to aż boli XD

Z chemii? Nieee. Ten przedmiot jest mi cudownie niepotrzebny, to wina nauczycielki, że teraz mam problem. Dałaby mi normalnie poprawić, a nie teraz na ostatnią chwilę, nie wiadomo co, nie wiadomo jak.
To ja dzieckiem nauczyciela i inżyniera XD Witaj w klubie.

I ja też nie lubię chemii :< A niektórzy nauczyciele już tacy są. Ja kiedyś chodziłam parę miesięcy za babką od angielskiego, żeby mi dała napisać kartkówkę, na której mnie nie było -,-
A chemia - istne zło wcielone, już fizyka lepsza.
Czyli że można już się brechtać?
No to brecht, brecht, brecht...

images.tinypic.pl/i/00738/y56b242ktyp6.png

Nadające się do oglądania filmy fantasy można policzyć na palcach... no, niech będzie, że dwóch rąk. Ale rąk pracownika tartaku.
A. Sapkowski
Akurat z fizyki mam fajną nauczycielkę i pomimo, że w pierwszym semestrze miałam zagrożenie to bardzo te lekcje cenię i w sumie nawet lubię Robin :) Jak na złość jednak chyba nam zmienią nauczycielkę, cóż. Nie ma sprawiedliwości.

A z chemii to jest tak, że mam nieklasyfikacje, bo nie było mnie na obu kartkówkach (choroba) i zamiast dać mi właśnie poprawić zaraz po tym babka to przeciągnęła na DOSŁOWNIE ostatnią lekcję przed wystawieniem ocen. Bardzo mądrze *wywraca oczami* i przez to teraz mam kłopoty, wściekła jak diabli zrestzą jestem bo nawet nie powiedziała co ja takiego i jak mam pisać.

Narzekam na upał, duszno, duszę się i mnie przez to głowa boli okropnie.
U mnie jest chłodno, burza była.

Nam na "odczepsię", na ostatnie półrocze w gimnazjum zmienili nauczyciela fizyki. Gościu olewus totalny, z łatwością załapałam się u niego na 6, pół biedy, że zawaliłam prawdopodobnie fizykę na egzaminie XD

U was w szkole obowiązują podania? Bo jeśli tak, a masz za świadków kolegów z klasy, mogłabyś się odwołać od oceny niedostatecznej, czy coś.