TITANimals
|
|
Dodany dnia 2012-08-13, 21:34
|
|
W momencie premiery będą 3 zwierzaki, ale na pewno te co podałaś znajdą się w grze z czasem.
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-13, 21:41
|
|
No, dziękuję za odpowiedź ^^
Art w avatarze: Joker from Persona 5 (official art) |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 04:48
|
|
Gra jest do waszej dyspozycji. Idę spać. W razie gdyby ktoś napotkał jakiś błąd - natychmiast zgłaszać. Połączony z 14.08.2012 13:40:20: Mała wskazówka co do treningu - wybierając przeciwnika patrzcie na wylosowany poziom i różnice w ataku i obronie. Dla kruka najłatwiej walczyć z krukiem na tym samym, lub niższym poziomie. Dla mola ważny jest tylko poziom, łatwo pokonuje kruki, przez większą obronę. Edytowane przez Silent dnia 2012-08-14, 13:40 |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 13:44
|
|
A da się takiego potworka w jakikolwiek sposób pozbyć?
Art w avatarze: Joker from Persona 5 (official art) |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 13:45
|
|
Dzisiaj będzie się dało wieczorem, bo wczoraj już nie miałem siły tego pisać.
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 13:45
|
|
Czy samemu można sobie wybierać statystyki? Tzn. dać więcej w ataku, a mniej np. w obronie czy szybkości? | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 13:48
|
|
Nie, statystyki zależą od typu zwierzaka, ale będzie można używać miksturki do ich podnoszenia. Możliwe, że będą dostępne dzisiaj lub jutro.
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 13:54
|
|
A ja już planowałem sobie załatwić najwięcej ataku ze wszystkich Mam z kolej kilka pytań jeszcze: 1. Można sobie wybierać jajka czy otrzymujemy je losowo? 2. Mikstury będą podnosić każdą z cech (np. o +1) czy konkretną cechę (np. szczęście o +6)? 3. Jest szansa na stworzonka wzorowane na Tytanach? Np. jakiś robot (Cyborg) czy drozd (Robin)? PS. Po co się potworka pozbywać? Żeby innego wychować na jego miejscu? |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 13:56
|
|
Jeśli chodzi o wyprawy: Służą do znajdowania przedmiotów, warto wysyłać zwierzaka, szczególnie kiedy kończy się jedzenie itp. Ze znalezionych składników można przy pomocy alembika wyważyć mikstury, a przy pomocy kuchenki można zrobić karmę. Żeby zwierzak urósł i "ewoluował" musi intensywnie trenować, dlatego warto kupić sobie na start z 10 karm i 6 remediów. |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 13:58
|
|
Nie wiem czy widziałeś mój ostatni post | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 14:03
|
|
1. Można sobie wybierać jajka czy otrzymujemy je losowo? Chwilowo jest tylko jedno jajko, bo nie zrobiłem jeszcze ani jednego bardzo rzadkiego stworka. Będzie można kupić magiczne jajo jak tylko dodam następnego zwierzaka. 2. Mikstury będą podnosić każdą z cech (np. o +1) czy konkretną cechę (np. szczęście o +6)? Konkretną cechę o 1 i będzie ograniczenie, żeby nie poleciały statystyki w kosmos. 3. Jest szansa na stworzonka wzorowane na Tytanach? Np. jakiś robot (Cyborg) czy drozd (Robin)? Jest, pomysł całkiem dobry, pewnie z czasem coś takiego dodam. PS. Po co się potworka pozbywać? Żeby innego wychować na jego miejscu? Będzie opcja oddania do adopcji, wtedy inna osoba, będzie mogła takiego stworka zaadoptować. Chwilowo nie ma ograniczeń co do ilości stworków, ale myślę, że maksymalnie będzie można mieć ich około 10 |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 14:25
|
|
Cała Farma Osobliwości xD
Art w avatarze: Joker from Persona 5 (official art) |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 15:38
|
|
A jeśli zwierzak będzie miał coraz większe doświadczenie to jego wygląd się zmieni ? tj. ten obrazek się ziemi ?
I love WAFFLES !!
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 16:23
|
|
Z tego co wiem to ewoluuje z poziomami. | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 16:48
|
|
Oczywiście, że się zmieni. Ale trzeba trochę czasu poświęcić, zanim to się stanie.
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 16:52
|
|
Myślę, że jak za kilka tygodni gra będzie "pełna" to przydałoby się ją rozreklamować Mogłoby to ściągnąć nowych użytkowników/graczy Połączony z 14.08.2012 18:23:03: Kolejne pytanie: jak działają mikstury lecznicze? Niektóre zwracają po 2000 hp, ale co gdy ktoś ma mniej zdrowia (załóżmy tylko 1000) - przy następnych obrażeniach będzie to automatycznie się regenerować czy domyślam się, że po prostu kolejną miksturę trzeba kupić? Edytowane przez Zwinny dnia 2012-08-14, 18:23 |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 19:40
|
|
Oczywiście, że nie Po to są różne mikstury, żeby je odpowiednio używać. Tak jak w pokemonach.
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-14, 20:21
|
|
Mam kolejne pytanie Jak działa doświadczenie przy systemie walk? Im mocniejszego przeciwnika pokonamy tym więcej leci punktów, czy wzrastają one wraz z poziomem? Edit: Już się zorientowałem - po prostu im mocniejszy przeciwnik tym więcej leci doświadczenia Połączony z 15.08.2012 00:24:36: Proponuję dodać możliwość wybrania sobie ile czasu ma trwać wyprawa - im dłużej tym cenniejsze/tym więcej przedmiotów. Coś takiego byłoby przydatne głównie nocą. Coś w rodzaju kilkugodzinnej "nocnej warty" A i jeszcze możliwość anulowania wypraw. Edytowane przez Zwinny dnia 2012-08-15, 00:26 |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-15, 00:37
|
|
Pomyślę o tym. A propos expa, to będę musiał to dopracować, bo za dużo leci na wyższych lewelach. |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-15, 14:11
|
|
Trochę system walk jest do dopracowania bo momentami dość dziwnie to wygląda. Przed chwilą miałem max zdrowia i walczyłem z molem o 3 poziomy niższym od mojego - walkę przegrałem . Po kilku minutach jednak atakowałem mola na tym samym poziomie co ja i walkę wygrałem. Dodam, że tym razem została mi połowa zdrowia. Nie ma to sensu więc, no chyba, że pierwszy mol miał wysokie szczęście Połączony z 15.08.2012 14:33:50: Wkradł się też mały błąd. Statystyki wylosowanego przeciwnika nie zgadzają się z tymi kiedy z nim walczę. Coś takiego zdarzyło mi się dziś z 2 razy. Dołączam screena: Edytowane przez Zwinny dnia 2012-08-15, 14:33 |
|
|
Przejdź do forum: |