Pytanie i odpowiedź
|
|
Dodany dnia 2015-05-01, 21:54
|
|
Chodzę do technikum informatycznego, bo... to jedyny kierunek, jaki mnie zainteresował. Szkołę lubię, jest naprawdę sympatycznie, nikt nikogo nie obraża, a z nauką daję sobie radę, z zawodowych mam 3, 4 i 5. Geniuszem informatycznym nigdy w życiu nie będę, ale przyznaję, że można nauczyć się wielu ciekawych rzeczy. Po szkole zawsze mogę iść na studia związane z grafiką. Ponawiam |
|
|
|
Dodany dnia 2015-05-01, 22:02
|
|
Studiuję Mechanikę i Budowę Maszyn, studia 1 stopnia z tytułem inżyniera. Niewiele się nauczyłem po 2 latach, ale wszystko zaliczam w pierwszym terminie. To podsumowuje to co myślę o poziomie nauczania na tej uczelni. Nawet lubię działać pod presją - prowadzący by więcej wymagali i ja bym więcej się uczył, niestety brak chętnych na ten kierunek + fakt, że pozostali przyszli tu tylko przedłużyć swoje dzieciństwo i chlać w akademiku, wyznacza nam ten a nie inny poziom. Atmosfera jest przednia... chyba. Czego chciałabyś/chciałbyś sie nauczyć w najbliższym czasie? |
|
|
|
Dodany dnia 2015-05-01, 22:12
|
|
Lepiej rysować/malować. Patrząc na swoje prace z perspektywy czasu - nie jestem usatysfakcjonowana. To jeszcze nie to, co chciałabym osiągnąć. Tyle, póki co. Teraz może mała odskocznia od rzeczywistości... Jakim byłbyś superbohaterem? |
|
|
|
Dodany dnia 2015-05-03, 19:02
|
|
Batman albo Nightwing. Tak, jestem taki nudny... Ulubiony deser? |
|
|
|
Dodany dnia 2015-05-03, 19:14
|
|
Aj tam. Deser... Mdli mnie od większości ciast, zwłaszcza biszkoptowych z galaretką i jakimś słodkim sosem (wiśniowym etc.), więc ich nie jadam. Chociaż dobry jest piernik i zwykła babka. Coś czekoladowego generalnie... Ulubiona potrawa? |
|
|
|
Dodany dnia 2015-05-03, 19:46
|
|
Nie wiem. Duża pizza z dużą ilością sera i mięsa albo spaghetti albo lazania. Wszystko jedno. Znienawidzony kawałek lub zespół muzyczny? |
|
|
|
Dodany dnia 2015-05-03, 20:10
|
|