TITANimals
|
|
Dodany dnia 2012-08-18, 13:05
|
|
Haha... I tak cię do gonie... Mam już swój sposób którego nikomu nie zdradzę xD *szatański śmiech* Masz szczęście, że muszę wyjść z domu na jakieś 6 godzin... I, cholera... Jutro mnie nie będzie... Ale obiecuję, że i tak cię do gonie xD - Rex!
- Hau! - Chcę pić! - Wody? - Nie, wódki! |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-19, 11:00
|
|
Gratulacje za wyścignięcie nas wszystkich w jeden dzień Z mojej strony proponowałbym ustawić tak żeby po przegranej walce odbierało nam doświadczenia (w zależności od poziomów) żeby nie było tak, że cały czas tylko rośnie. Oprócz tego coś podobnego mogłoby być w podróży - zawsze jak wyślemy stworka zdobywamy składniki, ale czy nie lepiej byłoby gdyby trzeba było pokonać trasę, przeszkody itd. i zależnie od rodzaju stworka zdobywało się tylko niektóre z przedmiotów? Zauważyłem też, że walka z molami działa już lepiej i wydaje mi się, że teraz jest ok. Nie idzie już tak łatwo i trochę zdrowia trzeba stracić żeby pokonać przeciwnika. |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-19, 11:34
|
|
Z mojej strony proponowałbym ustawić tak żeby po przegranej walce odbierało nam doświadczenia (w zależności od poziomów) żeby nie było tak, że cały czas tylko rośnie. Pomyślę nad tym. Oprócz tego coś podobnego mogłoby być w podróży - zawsze jak wyślemy stworka zdobywamy składniki, ale czy nie lepiej byłoby gdyby trzeba było pokonać trasę, przeszkody itd. i zależnie od rodzaju stworka zdobywało się tylko niektóre z przedmiotów? Wyprawy się nie zmienią w żaden sposób, dojdą tylko nowe przedmioty i lokalizacje. Ilość zdobytych przedmiotów zależy od losowych wartości i ilości szczęścia danego stworka. Za to za jakiś czas dojdzie opcja misji i tam będą już te rzeczy o których mówisz. Zauważyłem też, że walka z molami działa już lepiej i wydaje mi się, że teraz jest ok. Nie idzie już tak łatwo i trochę zdrowia trzeba stracić żeby pokonać przeciwnika. Nic nie zmieniałem |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-19, 15:53
|
|
Zauważyliście, że np. masz 20 poziom i jak walczysz z każdym stworkiem który ma poziom większy czy mniejszy, zdobywasz takie samo doświadczenie: 205/208. Nie można to jakoś zrobić tak, że jak pokonasz lepszego to dostajesz większe doświadczenie a jak słabszych to mniej doświadczenia... Ale, tak jak już wcześniej wspominałam, bardzo by się przydał pasek z doświadczeniami, bo jak nabijam level, to nie wiem jeszcze jak długo mam walczyć ;D - Rex!
- Hau! - Chcę pić! - Wody? - Nie, wódki! |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-19, 16:08
|
|
Już zauważyliśmy ten problem i Silent niedługo wszystko dopracuje. Mogę zdradzić, że level nie leci tylko z doświadczenia, więc jest jakby "sprawiedliwie". | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-19, 16:15
|
|
Zauważyliście, że np. masz 20 poziom i jak walczysz z każdym stworkiem który ma poziom większy czy mniejszy, zdobywasz takie samo doświadczenie: 205/208. Nie można to jakoś zrobić tak, że jak pokonasz lepszego to dostajesz większe doświadczenie a jak słabszych to mniej doświadczenia... Ale, tak jak już wcześniej wspominałam, bardzo by się przydał pasek z doświadczeniami, bo jak nabijam level, to nie wiem jeszcze jak długo mam walczyć ;D Już tłumaczę. Póki co zdobywanie poziomów jest zorganizowane w sposób uproszczony i nie ma zerowania exp'a przy zdobywaniu kolejnych poziomów. Żeby mogło być tak jak mówisz, muszę najpierw przerobić cały system lewelowania, co zamierzam w krótkim czasie zrobić. Obecnie funkcja która oblicza ile powinniśmy dostawać doświadczania jest dopasowana do tego, żeby poziom trudności się zwiększał. Przez to póki nie będzie zerowania, im wyższy poziom tym mniej expa dostajemy. Najwięcej dostaje się póki co za pokonanie 1 poziomu, bo jest to 300 punktów i liczba ta spada z każdym poziomem. Chwilowo niestety musi tak zostać. Ale to nie znaczy, że ekspa dostajemy mniej, bo procentowo wychodzi większa ilość. Paski ekspa i życia będą niedługo dodane, tak samo jak powiadomienie o kolejnym poziomie i kilka innych usprawnień. |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-19, 16:38
|
|
Tym lepiej... Byłoby to ułatwienie dla graczy...
- Rex!
- Hau! - Chcę pić! - Wody? - Nie, wódki! |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-20, 00:27
|
|
Właśnie grałem sobie w Titanimals i do głowy przyszło mi jedno pytanie. Jak działają wyprawy, gdy z jednego konta w tym samym czasie wyśle się kilka stworków? Ja wysłałem moje oba do lasu i wydaje mi się, że wzajemnie "podkradły" sobie składniki. I przy okazji, co dokładnie decyduje o szczęściu? |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-20, 03:56
|
|
Nie ma znaczenia ile ich tam wyślesz, to nie jest tak, że one z jakiejś puli wyciągają przedmioty. Jest ułożona funkcja z wartością losową, która w określony sposób wyznacza ile i czego stworek znajdzie. Zawsze jest to przypadkowa liczba wstawiona do równania z współczynnikiem szczęścia. Szczęście może mieć losową wartość od 1 do 10. Wartość jest losowana przy wykluciu. |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-21, 14:53
|
|
Ale wydaje mi się, ze zmniejsza się wraz z poziomem. Więc teoretycznie im wyższy lvl tym niższe szczęście. | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-21, 15:10
|
|
kiedy będą inne typy stworków? i czy będzie kiedyś możliwość zdobycia jaja na wyprawie? Edytowane przez Maeve dnia 2012-08-21, 15:57 |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-21, 15:59
|
|
Ale wydaje mi się, ze zmniejsza się wraz z poziomem. Więc teoretycznie im wyższy lvl tym niższe szczęście. Źle Ci się wydaje. Szczęście się nie zmienia w ogóle. kiedy będą inne typy stworków? Jak wrócę z nad jeziora do piątku to na weekend coś nowego przygotuję. |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-21, 17:42
|
|
Tylko, że ja chyba na początku miałem 6 czy 5 punktów szczęścia a teraz mam 4 Ale mogło mi się coś pomylić po prostu. |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-23, 16:01
|
|
ale kicha im wyższy lvl przeciwnika tym mniej dostaję exepa (a można max. o 3 mniejszy) a im wyższy mój lvl tym więcej muszę go zdobyć do kolejnego lvl-u | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-23, 16:02
|
|
Sellesa to jest błąd, który Silent już wcześniej wyjaśniał. Teraz żeby awansować to chyba musisz pokonać tylu wrogów jaki masz level. | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-23, 16:04
|
|
na 10-tym ubiłam ponad 10 do 11 lvl | |
|
|
Dodany dnia 2012-08-23, 16:11
|
|
Luzik, naprawię to prawdopodobnie jeszcze dzisiaj.
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-23, 16:13
|
|
a będzie można atakować niżej niż -3 lvle od własnego? i wiesz co wygodniejsza byłaby lista przeciwników do wybrania (np. 10 pozycji i też odświeżana) a tak to naciskam ze 30razy klikam "losuj" by trafić na przeciwnika który mi pasuje Edytowane przez Maeve dnia 2012-08-23, 16:29 |
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-23, 16:29
|
|
A jest taka potrzeba? Mogę zrobić większy zakres, ale to by chyba trochę za bardzo grę ułatwiło nie?
|
|
|
|
Dodany dnia 2012-08-23, 16:35
|
|
raczej to nie ułatwi samej gry tylko znalezienie przeciwnika, bo po 40-którymś kliknięciu człowiek może się wkurzyć : P | |
|
Przejdź do forum: |