Zobacz temat
Czy Jinx i Kid Flash do siebie pasują?
Tak Tak 70%[23 głosów]
Nie Nie 6%[2 głosów]
Trudno powiedzieć Trudno powiedzieć 24%[8 głosów]
Głosów ogółem : 33

Kid Flash&Jinx
Wszystko na temat tej pary, tutaj.
Według mnie ta para pasuje do siebie. Widziałam wiele opowiadań o nich i razem świetnie by się komponowali,choć trudno jest mi sobie ich wyobrazić.
Opowiadania to jedno, gdzie całość może zostać zmieniona w każdej sekundzie, a kreskówka to drugie gdzie wszystko pozostaje tak jak jest. Jeśli mam być szczery, w kreskówce jestem nawet za tą parą.
Nic do tej pary nie mam, i co dziwne, nie denerwuje mnie tak bardzo jak S&R xD.
Mnie denerwuje jak każda para ;p no i tak średnio przepadam za tymi postaciami, taka para średnia.
'Przyjaciele są tyle warci, ile po nich pozostaje'.
http://raven-mlod...g.onet.pl/
And no one to give it to
And you're sure you've hurt for so long
You've got nothing left to lose
So you say you're not gonna fight
'Cause no one wanna fight for you."
Jestem na TAK Bestia :P
Hmmm,nie wiem. Już mówiłam i nawet ładnie ze sobą wyglądają. Chodzi oczywiście o to z kreski(kreskówki)
Obie postacie lubię, także tworzą fajną parę : >
Zgadzam się Gwiazdka :D
Uwielbiam Jinx, do Kid Flasha też nic nie mam. Ale jako para chyba raczej nie..., a z resztą sama już nie wiem Gwiazdka ^^'
No co ty, jak tylko obejrzałam Lightspeed oszalałam na ich punkcie Robin :) Jak na mój gust, pasują aż nadto. Kid Flash idealnie "łagodzi" nerwowe zapędy Jinx, a z drugiej strony Jinx może z nim zrobić, co zechce (ale właśnie tego nie robi) X.x Jestem na tak na 300 procent! Booya!
The makers of Azarath and Metrion are proud to introduce ...
ZINTHOS.

www.beyondavatars.com/data/thumbnails/6/tt8.gif

New and improved Zinthos gives you exactly what you need, exactly when you need it. And because it's blue, Zinthos goes with everything.
Zinthos isn't right for everyone and may cause bloating, cramping, hair loss, disturbing visions, fits of rage, and the growth of additional eyes. Children under three should not be exposed to Zinthos. Do not get Zinthos wet, and never feed it after midnight. If you experience trouble meditating, stop saying "Zinthos" and consult your ancient scrolls immediately.

New blue Zinthos!
Popieram Jinx, to jest świetna para, nic dodać nic ująć Gwiazdka :D. Widać, że Flashowi zależy na Jinx i to jest najlepsze Robin :)
Taaaak... Popieram Star Bestia ;) Najlepszy był moment z kanapką xD
ZINTHOS.

New and improved Zinthos gives you exactly what you need, exactly when you need it. And because it's blue, Zinthos goes with everything.
Zinthos isn't right for everyone and may cause bloating, cramping, hair loss, disturbing visions, fits of rage, and the growth of additional eyes. Children under three should not be exposed to Zinthos. Do not get Zinthos wet, and never feed it after midnight. If you experience trouble meditating, stop saying "Zinthos" and consult your ancient scrolls immediately.

New blue Zinthos!
Haha, no xDD Co oni się kłócili, a on jadł xD
Tak... Muszę wprowadzić Flasha do mojego bloga, ale jeszcze nie teraz. Zobaczymy...
ZINTHOS.

New blue Zinthos!
Wprowadź, wprowadź, czym prędzej! xD
Jestem z Jinx i Gwiazdeczką w każdym calu

66.media.tumblr.com/b5fea9afcdef6889f7efbcb856806929/tumblr_pxezjfEfAI1qf5hjqo5_540.gif
Art w avatarze: Raven by Gabriel Picolo
Gwiazdka ^^'
ZINTHOS.

New blue Zinthos!
Nie mam zdania. Nie przeszkadza mi, ale też cieżko mi ich sobie wyobrazić, wiec w zasadzie obojętni mi są.
Ścieżki Przeznaczenia: Książę i Feniks
http://sciezki-pr...gspot.com/
Mi tam do siebie pasują Gwiazdka ^^'
Przejdź do forum: