Onet czy Interia?
|
|
Dodany dnia 2011-09-04, 17:48
|
|
Tak się zastanawiam czy przenieść bloga na Oneta? ( nie chciałam pisać na SB, więc założyłam temat, jakby coś to administracja skasuje) Jesteście zadowoleni z Oneta? Trzeba mieć pocztę na Onecie, żeby mieć bloga? Wiem, że dużo tych pytań, ale wkurza mnie ta Interia i chcę po prostu wiedzieć co mi doradzicie. Pytań ciąg dalszy: Jak zrobić banner o swoim blogu? Co z nagłówkiem? ( ja z grafiki jestem kompletnie zielona) Jak pytają o dane przy zakładaniu poczty, to podaliście prawdziwe? To jest do czegoś potrzebne później? Dobra to na razie wszystko. Jak coś mi jeszcze przyjdzie do głowy to napiszę. Czekam na odpowiedź Edytowane przez Rilla dnia 2011-09-04, 17:54 |
|
|
|
Dodany dnia 2011-09-04, 17:57
|
|
Na Interii się nie znam bo nigdy nie miałem z nią nic wspólnego. Jednak moim zdaniem Onet jest lepszym wyborem mimo błędów serwera i wkurzających "napraw" technicznych kiedy to nie można dostać się na bloga. Żeby móc założyć bloga to tak - trzeba mieć e-mail na Onecie. Dane możesz dac kompletnie fałszywe i nietrafione, to i tak nie przeszkodzi w blogowaniu. Banner robi się zwykle w programie graficznym (dla początkujących polecam Photofiltre Studio PL - całkiem proste w obsłudze i z odrobiną doświadczenia dające naprawdę ciekawe efekty). Z nagłówkiem to samo, albo robisz sama albo prosisz kogoś o pomoc. A teraz taka mała ciekawostka. Słyszałem od Silenta, że za jakiś rok lub więcej na serwisie mogłaby się pojawić możliwość blogowania. |
|
|
|
Dodany dnia 2011-09-04, 18:22
|
|
Dzięki Zwinny. Fajnie by było jeśli chodzi o tą ciekawostkę.
|
|
|
|
Dodany dnia 2011-09-04, 19:17
|
|